Általános üzleti feltételek (ÁSZF)
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Könyvforrás Kft. .(székhely:9153 Öttevény, József Attila u. 10. adószám: 32311921-1-08), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Könyvforrás Kft.
A szolgáltató székhelye: 9153 Öttevény, József Attila u. 10.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: ikermesek@gmail.com
Adószáma: 32311921-1-08
Telefonszámai: +36 20 426 8949
A szerződés nyelve: magyar
Alapvető rendelkezések
1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2. Hatály, az ÁSZF módosítása.
1.3. Rendelkezésre állás.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
1.4. A megjelenített termékek csak online vásárolhatók meg. A termékek ára az Áfá-t és a csomagolási díjat tartalmazzák. A házhozszállítás díja külön kerül felszámolásra, kivételt képeznek azok az akciók, amelyekre külön felhívjuk a figyelmet.
1.5. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
1.6. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.
Rendelés menete
1.7. A rendelés menetének részletes leírása:,
- a termék kiválasztására a webshop menüpont alatt található oldalon van lehetőség;
- a kiválasztás a kívánt termékre való kattintással történik;
- a felugró ablakban részletes leírás található a kiválasztott termékről. A terméket a „KOSÁRBA” ikonra való kattintással lehet a kosárba helyezni.
- amennyiben további terméket szeretne vásárolni, lépjen vissza a „webshop” főoldalra vagy kattintson a „Tovább vásárolok” ikonra és ismételje meg a fent leírtakat;
- amennyiben vásárlását befejezte, a felső menüsorban lévő „kosár” vagy a „Tovább a kosárhoz” ikonra kattintva juthat el a bevásárló kosár tartalmához, amely részletesen felsorolja a kiválasztott terméke(ke)t.
- a + és – jelekkel megváltoztatható a darabszám; az „x”-re való kattintással pedig törölhető a kosárból;
- a „Tovább a pénztárba” gombra kattintva léphetünk tovább a számlázási és szállítási címek megadásához.
- következő oldalon a szállítás mód választható ki.
- a folytatás gombra kattintást követően a fizetési mód megválasztására van lehetőség. A számlázási címtől eltérő szállítási cím, vagy céges számlázás szintén ezen az oldalon állítható be a megfejelő jelölőnégyzetre való kattintással.
a. előreutalás – a számlát e-mailen vagy a csomagban küldjük. A csomag csak azután kerül feladásra, ha az összeg a bankszámlánkra megérkezett.
b. utánvét – a számlát a csomagban küldjük.
- a „Tovább az összegzéshez” gombra kattintva ismét ellenőrizhetjük a megadott adatokat, a „Megrendelem” gombra kattintva pedig a rendelés véglegesítésre és leadásra kerül. A megrendelés leadása fizetési kötelezettséget von maga után.
Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek Adatbeviteli hibák korrigálásra az 1.07-es pontban leírtaknak megfelelően van lehetőség. Amennyiben utólag, a rendelés leadását követően szükséges adatmódosítás, ezt e-mail lehet kezdeményezni, a rendelésazonosító feltüntetése mellett: ikermesek@gmail.com
1.08. Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása
Fizetési módok:
a. előreutalás
Bankszámlaszám: 10918001-00000123-05020007
Számlatulajdonos: Könyvforrás Kft.
Az utalás során kérjük a rendelés számát a közlemény rovatban feltüntetni!
b. utánvét.
1.09. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
A megrendelések feldolgozása és teljesítés
1.10. A megrendelések feldolgozása maximum 1-3 munkanapon belül történik, azaz postázásra kerül.
1.11. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
1.12. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Elállás joga
1.13. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Garancia, jótállás
1.14. 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai. Panaszkezelés
1.15. A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről - ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével - és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és - ha a panaszokat ilyen módon is fogadja - elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról. Vegyes rendelkezések
1.16. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik Bíróság/Törvényszék illetékességét.
2024.06.13.